Jantje Beton

Dit jaar collecteren wij digitaal.

Kinderen moeten in dit digitale tijdperk zoveel mogelijk worden gestimuleerd om buiten op avontuur te gaan en de wereld om hen heen te ontdekken. Buiten spelen is superbelangrijk, maar 3 op de 10 kinderen speelt niet of slechts een keer per week buiten. Daarom organiseert Jantje Beton één keer per jaar een grote collecte. Samen met duizenden vrijwilligers halen we zoveel mogelijk geld op voor de clubkas van onze vereniging en voor de projecten van Jantje Beton. Zo zorgen we er samen voor dat er meer kinderen, meer kunnen spelen.

Van alle bijdragen mag Scouting Anne Frank & St. Nicolaas de helft investeren in een eigen initiatief, dit jaar hebben wij gekozen om te investeren in nieuw kampeermateriaal, zodat hier tijdens buitenweekenden en zomerkampen gebruik gemaakt van kan worden. En wij ook buitenspelen in een andere omgeving kunnen realiseren.

Bijdrage doen? Dit kan via onze digitale collectebus. Of scan de QR-code met uw bankieren app of camera-app op uw telefoon.

Jantje Beton - Collecteer mee!