Welpen

Welpen, jongens van 6 tot 10 jaar

Elke woensdag- of donderdagavond van 18:45 t/m 20:00

Heb je zin om met andere jongens samen een spannende avonturen te beleven? Dan zijn de welpen wat voor jou. De welpen spelen een spel wat gebaseerd op het verhaal ‘het jungleboek’. Het is het verhaal van Mowgli, een jongetje dat verdwaald is in de rimboe, gelukkig ontfermd een wolf, genaamd Raksia zich over hem en neemt hem op in haar nest met jonge wolven (welpen) en beleven avonturen. Wij gaan als welpen ook samen met andere junglebook figuren allemaal spannende avonturen beleven. De Welpen doen elke week iets anders. Bijvoorbeeld:

• Spannende speurtochten,
  • Broodjes bakken boven kampvuur,
  • Ren je rot -quizzen,
  • Knutselen,
  • Vele verschillende sporten,
  • Grote spellen zoals levend stratego.

Het seizoen sluiten we af met een spannend zomerkamp. Het kamp duurt een week en vindt plaats in de eerste week van de zomervakantie. Tijdens het kamp slapen we in een blokhut en beleven we spannende avonturen tijdens tochten. Een à twee keer per jaar gaan we een weekend kamperen. Tijdens een binnenweekend slapen we in het scoutinggebouw en tijdens een buitenweekend slapen we in een grote scoutingtent.

Wilt u meer informatie of uw zoon inschrijven?

Contact opnemen