Informatie

De groepsactiviteiten vinden plaats op alle doordeweekse avonden met regelmatig weekend activiteiten. Elke groep heeft ongeveer 20 kinderen. Per groep kinderen is er een leiding team van 4 personen variërend in de leeftijd van 18 tot 30 jaar. Een leidingteam bestaat uit zowel vrouwen als mannen.

De activiteiten die zoal gedaan worden variëren van knutselen, sport en spel, avonturen beleven, in de natuur kamperen, gps activiteiten en bergklimmen etc.

Ook de jaarlijks zelf gebouwde Koningsdag activiteit geeft een goed voorbeeld van wat Scouting kan bieden.

Lid worden van Scouting IJsselstein?

Wanneer u kinderen heeft in de leeftijd van 6 tot 14 jaar die scouting wel leuk vinden dan kunt u op deze website meer informatie verkrijgen over scouting Anne Frank & St Nicolaas. Dit geldt uiteraard ook als u wellicht leiding wilt geven, in een team met anderen, aan kinderen.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op!

Meer informatie aanvragen