Klimtoren

Scouting Anne Frank & Sint Nicolaas heeft een eigen multifunctionele klimtoren. Deze toren werd in 2017 met hulp van (oud)leden, ouders en vele sponsoren gebouwd. De klimtoren is 10 meter hoog en is voorzien van diverse klimroutes, ankerpunten voor abseilen, krat- en touwladderklimmen en een tokkelbaan.

De toren is gratis te gebruiken voor (non profit) jeugd- of andere groepen uit de regio. Wel wordt er een vrijwillige donatie tbv het onderhoud gevraagd.

Faciliteiten:

1. 10 meter hoogte
  2. 3 verdiepingen voorzien van spiltrap
  3. 3 klimtouwen met routes in verschillende moeilijkheidsgraad
  4. Abseilpiste(s)
  5. Vrij hangende omlooppunten voor krat- of touwladderklimmen
  6. Tokkelbaan

Gebruikers van de klimtoren dienen zorg te dragen voor eigen deskundige begeleiding en klimmaterialen en zich te conformeren aan het gebruiksreglement door middel van ondertekening van dit formulier. Wil je gebruik maken van de klimtoren? Mail dan naar [email protected]

Bekijk de bouw van de klimtoren